Hoe kunnen we je helpen?
Kies de optie die het beste past bij jouw vraag.
Waarborg de continuïteit van je IT door volledige ontzorging van beheer en gebruikersondersteuning.
Maak gebruik van krachtige (hybride) netwerkinrichtingen, in ons datacenter, in Azure of on-premise.
ERP- en CRM software, gebaseerd op Microsoft Dynamics, met een specialisatie voor de bouw.
Automatiseer, digitaliseer en analyseer processen met het Microsoft Power Platform en realiseer innovatie.
Kies de optie die het beste past bij jouw vraag.
Dien je aanvraag in via een e-mail en wij importeren deze in ons service-systeem.
Neem telefonisch contact op met een support engineer of wordt door ons teruggebeld.
Klik hier als een medewerker vraagt of je de support-tool wilt downloaden.
Gebruik het onderstaande formulier om een account aan te vragen voor de support portal van treeICT.
Gebruik het onderstaande formulier om ons een bericht te sturen, of e-mail ons direct via het mailadres: servicedesk@treeict.nl.
Wij willen je vragen alleen telefonisch contact op te nemen als je niet meer verder kan werken.
Neem telefonisch contact met ons op via het volgende telefoonnummer:
072-727 1100
Aanbevolen
Laat je telefoonnummer achter en wordt teruggebeld door een support-engineer.